Svesni smo koliko je našim klijentima važna brza i efikasna reakcija i brzo otklanjanje prijavljenog problema, te smo posebnu pažnju posvetili upravo ovoj oblasti rada.
Nadgledanje i upravljanje se vrši iz kontrolno - dispečerskog centra, koji se nalazi u Šimanovcima, opremljen vrhunskom tehnikom i tehnologijom. Tehničkim sistemom, sa dvadesetčetvoročasovnim nadzorom operatera, pokriven je svaki segment svakog objekta. Prijava kvarova, kao i praćenje realizaciju sa ocenom usluge preko ticketing softvera, može se obaviti putem telefona, imejla, portala, sms, ili fejsbuka. Usluge kol-centra dostupne su 24/7, sa dežurnim domarom za hitne intervencije.
Investirali smo u najsavremniji softver za prijavu i otklanjanje kvarova, ERP softver, telekomunikacionu infrastrukturu i svaki naš domar koristi smartphone sa android aplikacijom za kvarove. Sve je povezano u kontrolno-dispečerski centar, gde se vrši praćenje GPS lokacija i vrši raspodela poslova u realnom vremenu sa ciljem poboljšanja efikasnosti i ekonomičnosti usluge i brze i efikasne reakcije naših timova servisera kako bi se u najbržem mogućem roku reagovalo na prijavu kvara i rešio problem.
Usluge se odnose na:
- Usluge kontrolno dispečerskog centra
- GPS satelitsko praćenje objekata